به وبلاگ خبرگزاری شوش نیوز خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
حوادث جاده ای
شوش پایتخت تمدن ایران زمین
شهر الوان
شهر شاوور
شهر حر رياحي
شهر صالح مشتط
شهر هفت تپه
شهر بهرام
فرهنگ عمومی
فرهنگ و هنر
فرهنگ و ادب
اجتماعي
حوادث غیرمترقبه
حوادث و کشف جرائم
علمي و فناوری
سياست داخلی
سياست خارجی
حوزه و دانشگاه
دين و مذهب
فلسفه و منطق
اقتصاد و صنعت
اقتصاد و کشاورزی
هدفمند سازی یارانه ها
عكس خبری
تاریخ و باستان شناسی
صنایع دستی
گردشگري
آموزش هنرهای نمایشی
آموزش روزنامه نگاری
آموزش عکاسی
آموزش موسیقی
دفاع مقدس و خاطرات
وصیت نامه شهدا’
دانيال شناسی
دعبل شناسی
احاديث و ادعیه
توصیه های امام خمینی(ره)
فرامین مقام معظم رهبری
ورزش شوش
بهداشت و سلامت
شهرستان شوشتر
شهرستان اندیمشک
شهرستان دزفول
شهرستان گتوند
شهرستان مسجدسلیمان
سرمقاله
سخن روز
اضافات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1049
بازدید ماه : 1606
بازدید کل : 20423
تعداد مطالب : 398
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

نگراني مردم شوش از قبض برق صادر نشده

نگراني مردم شوش از قبض برقي كه صاز نشده

به گزارش شوش نيوز ؛ مردم شوش همچون ساير شهرستان هاي استان از هاله اي از نگراني به سر مي برند كه مبادا هر آن قبض برقي كه از آذرماه ٨٩ تاكنون صادر نشده بر درب خانه ها بوسه زند و به آنها شوكي وارد كند .


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, در ساعت 14:10 | |
روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

به گزارش شوش نیوز : این سازمان بین المللی که با هدف تخفیف آلام انسانی و حفظ و پیشرفت بهداشت عمومی تشکیل شد، بر اساس موافقتنامه ژنو در سال ۱۸۶۴ میلادی و به خصوص به علت تلاش شخصی به نام ژن هنری دونان (Jean Henry Dunant) سوئیسی، “صلیب سرخ” نام گرفت.
در سال ۱۸۶۲ ، دونان کتاب “خاطره ای از سولفرینو Solferino ” را شرح داد و خواستار تشکیل جمعیت های امدادی داوطلب برای تسکین آلام این گونه آسیب دیدگان از جنگ شد.
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:""روز جهانی"" صلیب سرخ و هلال احمر"", در ساعت 18:23 | |
آشنایی با قدم خیر شیر زن لرستان

آشنایی با قدم خیر شیر زن لرستان

به گزارش شوش نیوز ؛ قدم‌خِير ، قمرتاج و ... نام‌هايي هستند كه همواره بر لبان مردم لرستان جاريست اما امروزه كسي چيزي بيشتر از اين در مورد آن‌ها نمي‌داند ! وقتي نظر آن عزيز نويسنده از سبزه‌سرا را خواندم ، تصميم گرفتم تا اطلاعاتي در اين مورد گردآوري نمايم. به جرأت مي‌توان گفت كه هيچ كدام از ساكنان امروزي ايران به اندازه‌ي مردمان لرستان به تاريخ و گذشته و موسيقي ديارشان علاقه ندارند.



ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, در ساعت 15:42 | |
سالروز آغاز عملیات بیت المقدس گرامی باد

سالروز آغاز عملیات بیت المقدس گرامی باد

به گزارش شوش نیوز ؛ دهم اردیبهشت سال  1361عملیات ظفرمند الی بیت المقدس به منظور آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان سپاه اسلام متشکل از سپاه ـ بسیج و ارتش جمهوری اسلامی ایران با رمز یا الله یاالله یا الله آغاز گردید .


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, در ساعت 21:22 | |
این مرد ادعا می کند ۱۴ ساله که حامله است

این مرد ادعا می کند ۱۴ ساله که حامله است مرد حامله

به گزارش شوش نیوز ؛ یک مرد تایوانی- آمریکایی که ادعا می کرد پس از پیوند رحم از طریق لقاح مصنوعی توانسته باردار شود، بعد از ۱۴ سال به جرم منحرف ساختن دانشمندان و دروغگویی  به دادگاه احضار شد.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در چهار شنبه 17 فروردين 1390برچسب:""این مرد ادعا می کند ۱۴"" ساله "که حامله است "", در ساعت 11:41 | |
زنی که خود را زیر ماشین وزیر مسکن انداخت

زنی که خود را زیر ماشین وزیر مسکن انداخت حادثه

به گزارش شوش نيوز ؛ سفر یک روزه مهندس نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی به خوزستان جدا از نکات مثبت با عجایبی نیز همراه بود ! از جمله اینکه یک زن ۵۰ ساله مسجدسلیمانی برای جلب توجه و بیان مشکلاتش ، خود را به زیر ماشین در حال حرکت وزیر انداخت که خودرو بلافاصله متوقف شد. مهندس نیکزاد دوان دوان خود را به این زن رساند و او را به خاطر این کار شماتت و سرزنش کرد اما در عین حال با رویی گشاده جویای مشکلاتش شد و قول داد که خواسته هایش را برآورده کند!

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در جمعه 12 فروردين 1390برچسب:""زنی که خود را ""زیر ماشین وزیر مسکن"" انداخت "", در ساعت 10:56 | |
معده گوسفند مواد منفجره را خنثی می‌کند!

معده گوسفند مواد منفجره را خنثی می‌کند!گوسفند


به گزارش شوش نيوز ؛ مطالعات دانشمندان آمریکایی روی گوسفندان نشان داد، باکتری موجود در معده گوسفند، می‌تواند مواد منفجره را به ترکیبات بی‌اثر تبدیل کند.

دانشمندان آمریکایی با استفاده از باکتری جدید کشف شده در معده گوسفند قصد دارند تمام مناطق آلوده به مواد منفجره را پاک‌سازی کنند.
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در پنج شنبه 11 فروردين 1390برچسب:""معده گوسفند ""مواد منفجره"" را خنثی می‌کند!"", در ساعت 19:5 | |
سر پیری و معرکه گیری !!

سر پیری و معرکه گیری !!پيرزن

به گزارش شوش نيوز ؛ مادر 50 ساله اي مي گويد : "ما در حال حاضر به جای یک دختر و مادر شبیه دو خواهر دوقلو شده ایم. مردم در خیابان ما را اشتباهی می گیرند و می پرسند آیا شما خواهر هستید؟"
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در سه شنبه 9 فروردين 1390برچسب:""سر پیری ""و معرکه گیری !!"", در ساعت 18:18 | |
ازدواج با افراد بیوه: چالشها و راه کارها

ازدواج با افراد بیوه: چالشها و راه کارهاز نان بيوه

به گزارش شوش نيوز ؛ ازدواج مجدد به خودی خود عملی دلهره آور است اما وقتی قرار باشد با کسی که همسر اول خود را از دست داده ازدواج کنید خود مشکلات و مسائلی را به همراه دارد که تا قبل از این در هیچ کجای تاریخ نوشته نشده بوده است.

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در سه شنبه 9 فروردين 1390برچسب:""ازدواج ""با افراد بیوه:" چالشها و راه کارها"", در ساعت 17:16 | |
تجاوز به سربازان زن كانادايي در كمپ افغانستان

تجاوز به سربازان زن كانادايي در كمپ افغانستانزنان كانادايي

به گزارش شوش نيوز ؛ انتشار نامه های یکی از نظامیان زن کانادایی که در سال ۲۰۰۶ در افغانستان کشته شد، ابعاد تازه ای از تجاوز و مزاحمت به به زنان شاغل در قرارگاه ارتش کانادا در افغانستان را فاش کرد.


 به نقل از روزنامه نشنال پست ؛  سروان "نیکولا گودارد" که در سال ۲۰۰۶، به عنوان اولین زن کانادایی در افغانستان کشته شد، در نامه هایی که به همسرش نوشته، از موارد متعدد آزار و تجاوز به همقطاران خود در کمپ کانادا خبر داد، بطوریکه که به نوشته او، تنها در هفته اول حضورش در قرارگاه ، شش مورد تجاوز بوقوع پیوسته و زنان در هنگام شب با محافظ در محوطه تردد می کردند.
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در سه شنبه 9 فروردين 1390برچسب:""تجاوز"" به سربازان زن كانادايي"" در كمپ افغانستان"", در ساعت 16:31 | |
افزايش تجاوز جنسي سربازان آمريکايي به همرزم

افزايش تجاوز جنسي سربازان آمريکايي به همرزمتجاوز

به گزارش شوش نيوز ؛ تا هنگامي که از آنها پرسيده نشود که آيا مورد آزار جنسي قرار گرفته‌اند يا خير، آنها هرگز خودشان به اين تجربه تلخ اقرار نمي‌کنند. تاکنون 125 هزار سرباز آمريکايي هر دوي اين عارضه‌ها را داشته‌اند.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در سه شنبه 9 فروردين 1390برچسب:""افزايش تجاوز جنسي ""سربازان آمريکايي"" به همرزم"", در ساعت 16:16 | |
شخصیت شناسی به وسیله انگشتر

شخصیت شناسی به وسیله انگشتر انگشترانگشتر مردانه

به گزارش شوش نيوز ؛ معمولاً كسي دقت نمي كند كه افرادي كه علاقه مند به انگشت هستند چه شخصي دارند ، حتي عده اي كه انگشت را در انگشت شست مي گذارند امروزه توجه كسي را به خود جلب نمي كند در صورتي مي توان از اين روش به شخصت فرد پي برد .


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در سه شنبه 9 فروردين 1390برچسب:""شخصیت شناسی ""به وسیله "انگشتر"" , در ساعت 15:12 | |
تجاوز به ۱۱۴ زن معلول و نوزاد توسط یک پرستار سوئیسی دربيمارستان

تجاوز به ۱۱۴ زن معلول و نوزاد توسط یک پرستار سوئیسی در بيمارستانتجاوز

به گزارش شوش نيوز ؛ پرستار ۵۴ ساله سوئیسی اعتراف کرد به ۱۱۴ معلول و ناتوان طی ۲۹ سال خدمت کاری اش تجاوز کرده است….

پلیس در ماه آوریل سال گذشته بعد از شکایت دو نفر علیه متهم وی را بازداشت کرده و روانه زندان کرد. دو قربانی معلول این ماجرا که در آسایشگاه معلولین نگهداری می شدند به والدین خود گفتند که پرستارشان از آنها سوء استفاده جنسی کرده است. پلیس منطقه برن در سوئیس تایید نمود که متهم رسما اعتراف کرده به ۱۱۴ نفر از جمله یک نوزاد یک ساله تجاوز کرده است.وی همچنین به ۸ مورد تلاش برای تجاوز نیز اعتراف کرده است. در بیانیه شرم آور پلیس برن آمده که متهم اعتراف کرده که در طول ۲۹ سال از زندگی کاری اش در آسایشگاه های معلولان جسمی و ذهنی حتی به برخی از کودکان کارمندان آسایشگاه ها نیز تجاوز کرده است.
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در سه شنبه 9 فروردين 1390برچسب:تجاوز به ۱۱۴ زن معلول و نوزاد توسط یک پرستار سوئیسی در بيمارستان, در ساعت 14:51 | |
عاقبت شوم ستاره فوتبال در پارتی شبانه /نیکبخت به اوین منتقل شد

عاقبت شوم ستاره فوتبال در پارتی شبانه /نیکبخت به اوین منتقل شدپارتي

به گزارش شوش نيوز ؛ این ستاره سرشناس سال های نچندان دور فوتبال کشور که بارا به دلیل مسائل انضباطی با جریمه هایی روبرو شده بود و بارها شانس حضور در تیم ملی و بازی در بهترین تیم های اروپایی را به دلیل همین حاشیه های شانس بازی در سرشناس ترین تیم های اروپایی را از دست داد و سرانجامش در این سال ها به نیمکت نشینی در تیم های نیمه جدولی لیگ برتر تبدیل شده بود ، پس از بازداشت در یک پارتی شبانه ، به ندامتگاه اوین منتقل شد.

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در یک شنبه 7 فروردين 1390برچسب:""عاقبت شوم ستاره فوتبال"" در پارتی شبانه /نیکبخت"" به اوین منتقل شد"گ, در ساعت 14:50 | |
مهریه عجیب دختر و پسری که در اسمان با هم اشنا شدند !!

مهریه عجیب دختر و پسری که در اسمان با هم اشنا شدند !!دوران نامزدي


به گزارش شوش نيوز ؛ مرد جوان که با همسرش در اسمان اشنا شده بود ، پس از صدور حکم طلاق مجبور است همسرش را به ۱۲۰ سفر خارجی بفرستد !
زوج جوانی مقابل قاضی عموزادی ، رئیس شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده نشستند و منتظر رسیدگی به پرونده بودند که قاضی سر از اوراق پرونده برداشت و به مرد جوان گفت : پرونده را مطالعه کردم . همسرتان مهریه اش را به اجرا گذاشته و این جلسه به درخواست او و برای شنیدن حرف های شما برگزار شده است ، اگر توضیحی دارید ، بفرمایید .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در یک شنبه 7 فروردين 1390برچسب:""مهریه عجیب" دختر و پسری"" که در اسمان با هم اشنا شدند !!"", در ساعت 14:40 | |
10 تولد جالب وعجیب در دنیا

10 تولد جالب وعجیب در دنیاتولد

به گزارش شوش نيوز ؛ روز تولد هر انسانی از روزها ی مهم زندگی او به حساب می آید. و هر تولد می تواند گفتنی های بسیاری برای اطرافیان یک انسان داشته باشد. اگر این اتفاق به نحو شگفت آور هم رخ دهد گفتنی های آن روز بیشتر خواهد کرد.

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در یک شنبه 7 فروردين 1390برچسب:""10 تولد "جالب وعجیب" در دنیا"", در ساعت 13:50 | |
باروري جنس مؤنث بدون نياز به اسپرم دستاورد جدید رويان

باروري جنس مؤنث بدون نياز به اسپرم دستاورد جدید رويانجنين

به گزارش شوش نيوز ؛ عضو گروه جنين ‌شناسي پژوهشكده رويان گفت: در حالت عادي فردي كه به وجود مي‌آيد ماده ژنيتيك را نيمي از پدر و نيم ديگر را از مادر خود مي‌گيرد؛ در روش‌هاي تحقيقي كه در پژوهشگاه رويان انجام داده‌ايم ماده ژنتيكي مادر و پدر را حذف و با استفاده از يكي از سلول‌هاي مادر كه داراي ماده ژنتيك كامل است، باروري صورت مي‌گيرد.
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در یک شنبه 7 فروردين 1390برچسب:باروري جنس مؤنث بدون نياز به اسپرم دستاورد جدید رويان, در ساعت 13:43 | |
تصاویر دیدنی جهان در سال 1389

تصاویر دیدنی جهان در سال 1389تصاير

به گزارش شوش نيوز ؛ برآن شديم كه درهفمين روز از سال 1390 تصاوير منتخبي از واقع جهان در در معرض ديد شما مخاطبين عزيز و محترم قرار دهيم . اميد است كه مورد قبول واقع گردند .


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در یک شنبه 7 فروردين 1390برچسب:""تصاویر دیدنی جهان ""در سال 1389"", در ساعت 11:58 | |
عکس دختر ایرانی، یکی از ۱۰ مغز برتر آمریکا !

عکس دختر ایرانی، یکی از ۱۰ مغز برتر آمریکا ! دكتر مريم ميرزاخاني

ایرانی, باهوش, باهوشترین دختر ایرانی, دختر ایرانی, دختر نابغه, دختر نابغه ایرانی, دکتر مریم میرزاخانی
به گزارش شوش نيوز ؛ دکتر مریم میرزاخانی، استادیار جوان دانشگاه«پرینستون»، به عنوان یکی از ۱۰ مغز برتر آمریکای شمالی معرفی شد و به او لقب سد شکن دادند.

مریم میرزاخانی در سال های ۷۳ و ۷۴ ( سال سوم و چهارم دبیرستان) از مدرسه‌ی فرزانگان تهران موفق به کسب مدال طلای المپیاد ریاضی کشوری شد و بعد از آن در سال ۱۹۹۴ در المپیاد جهانی ریاضی هنگ کنگ با ۴۱ امتیاز از ۴۲ امتیاز مدال طلای جهانی گرفت . سال بعد یعنی ۱۹۹۵ در المپیاد جهانی ریاضی کانادا با ۴۲ امتیاز از ۴۲، رتبه ی ۱ طلای جهانی را به دست آورد. مریم در دانشگاه شریف در رشته‌ی ریاضی ادامه تحصیل داد.

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در یک شنبه 7 فروردين 1390برچسب:""عکس دختر ایرانی,"" یکی از ۱۰ مغز برتر آمریکا ! "", در ساعت 11:2 | |
دختری که بدنش خون گریه می‌کند

دختری که بدنش خون گریه می‌کندخون

یک دختر نوجوان هندی هر روز نزدیک به ۵۰ مرتبه خون گریه می‌کند.
به گزارش شوش نيوز ؛ یک پزشک آمریکایی که متخصص بیماریهای خونی است، برای معاینه این دختر به هند مسافرت کرده بود. او در این باره گفت: زمانی که این دختر ۱۴ ساله را ملاقات کرده تعجب کرده، چون از چشم‌ها و بینی‌ او…

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در یک شنبه 7 فروردين 1390برچسب:""دختری که بدنش ""خون گریه می‌کند"", در ساعت 10:29 | |
کشورهایی که رکورد دار ناقص سازی جنسی دختران هستند !!

کشورهایی که رکورد دار ناقص سازی جنسی دختران هستند !! جنسي

برچسب ها : افسانه‌های بدویان مصری, بریدن آلت تناسلی زنان, ختنه دختران, سازمان ملل متحد, قاچاق جنسی دختران, ناقص سازی جنسی


به گزارش شوش نيوز ؛  سازمان ملل متحد اعلام کرد ختنه زنان در بسیاری از روستاهای آفریقا، از جمله در مصر، اتیوپی، کنیا، سنگال، بورکینافاسو، گامبیا، گینه و سومالی ممنوع شده است اما آمارهای منتشر شده بسیار گسترده و باورنکردنی به نظر می رسند و هرساله سازمان ملل متحد در مناسبت های مختلف بر محو این نوع از خشونت علیه زنان، تاکید می کند.

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در یک شنبه 7 فروردين 1390برچسب:""کشورهایی که رکورد دار"" ناقص سازی جنسی دختران ""هستند !! "", در ساعت 10:20 | |
ازعجایب خلقت

ازعجایب خلقتگوسفند

ارسالي از : داريوش حسين عرب

به گزارش شوش نيوز ؛ چند وفت پیش حوالی شهر الوان از توابع شهرستان شوش دانیال با پدیده ای شگرف ازخلقت روبرو شده و فرصت را غنيمت شمرده و با دوربین آن را شکار كرده كه در ادامه مطلب توجه مخاطبين شوش نيوز را به آن جلب مي كنم .


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط در 6 فروردين 1390برچسب:""ازعجایب"" خلقت"", در ساعت 21:34 | |
ازدواج از نظر اسلام

ازدواج در اسلامازدواج


به گزارش شوش نیوز ؛ اسلام با در نظر گرفتن نيازهاى واقعى و طبيعى انسان از يك سو و با عنايت به مصالح فرد و اجتماع از ديگرسو, ازدواج را به عنوان بهترين راه و مناسب ترين شيوه برگزيد. اسلام, آدمى را از تنهايى و تجرد نهى مى كند و براى تأمين و ارضاى غريزه جنسى او, ازدواج را راه كار عملى مى داند و حتى در مواردى كه خطر انحراف و فساد وجود دارد, ازدواج را بر او واجب و ضرورى مى داند.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در سه شنبه 2 فروردين 1390برچسب:""ازدواج ""در اسلام"", در ساعت 18:0 | |
بهترین ها.برترین ها.عجیب ترین ها به روایت تصویر

بهترین ها.برترین ها.عجیب ترین هاعجایب

کوچکترین دختر دنیا با 7 سال سن و 7 کیلو وزن

به گزارش شوش نیوز ؛ کندی که 7 سال پیش هنگام تولد 1.2 کیلو بود هنوز کوچولو است و لقب ریزترین دختر کوچولوی جهان را با چهره بسیار دوست داشتنی به خود اختصاص داده است. وی اینک 7 ساله بوده و 7 کیلو وزن دارد.

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در سه شنبه 2 فروردين 1390برچسب:""بهترین ها,برترین ها,""عجیب ترین ها"" به روایت تصویر"", در ساعت 10:30 | |
آشنایی با سردارشهید حسن درویشی فرمانده تیپ15 امام حسن (ع)

آشنایی با سردارشهید حسن درویشی فرمانده تیپ15 امام حسن (ع)شهید درویشی

به گزارش شوش نیوز ؛ سال 1341 ه ش در روستای جعفر آباد در شهرستان شوش دانیال ودر یک خانواده کشاورز و مذهبی چشم به جهان گشود. کودکی شجاع ,دلسوز و مهربان بود. دردوران کودکی و نوجوانی اش, حکومت شوم ستمشاهی به همه جا ی ایران سایه افکنده بود.
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در سه شنبه 2 فروردين 1390برچسب:""آشنایی با" سردارشهید حسن درویشی "فرمانده تیپ15 امام حسن (ع)"", در ساعت 10:12 | |
عصر قحطی شهداء

عصر قحطی شهداءتفحص

از مجموعه خاطرات گروه تفحص شهداء در فکه شوش

به گزارش شوش نیوز ؛ با کسب اجازه از بزرگان علم و ادب من از شهر شریف سیدمرتضی آوینی، و یا بهتر بگویم از شهر سید مرتضی آوینی ها و سعید یزدان پرست ها، خدمت برادرها رسیده ام. از من بی شخصیت خواسته اند که راجع به شخصیت شهید سید مرتضی آوینی صحبت کنم.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در سه شنبه 2 فروردين 1390برچسب:""عصر قحطی"" شهداء"", در ساعت 9:51 | |
سال خرگوش از راه رسید

سال خرگوش از راه رسیدخرگوش

به گزارش شوش نیوز ؛ افرادي كه در سال خرگوش به دنيا آمده اند همگي داري صفات مشتركي هستند:

آنها ملايم و بخشنده، مهربان و باوقار هستند. آنها به نيكخواهي و دلسوزي معروف هستند.

افرادي كه با اين علامت به دنيا آمده اند، زيرك بوده و داراي پشتكار هستند، و كارشان را به خوبي انجام داده و مصاحبان خوبي در زندگي هستند.

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در دو شنبه 1 فروردين 1390برچسب:""سال خرگوش ""چگونه سالي خواهد بود؟"", در ساعت 17:8 | |
آشنایی با جاذبه های گردشگری استان کهن خوزستان

آشنایی با جاذبه های گردشگری استان کهن خوزستان جاذبه های گردشگری


به گزارش شوش نیوز ؛ استان خوزستان با مساحتی بالغ بر 67 هزار و 282 کیلومتر مربع در جنوب غربی ایران قرار دارد که از شمال به استان لرستان، از شمال شرق به استان اصفهان، از شمال غرب به استان ایلام، از شرق و جنوب شرقی به استانهای چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه وبویراحمد، از جنوب به خلیج فارس و از غرب به کشور عراق محدود می شود. ج‍م‍‍ع‍ی‍ت‌ ک‍ن‍ون‍‍ی‌ ‌اس‍ت‍‍ان‌ چ‍‍ه‍‍ار م‍ی‍ل‍ی‍ون‌ و 234 ‌ه‍ز‌ار ن‍ف‍ر ب‍ر‌آورد ش‍ده‌ ک‍ه‌ 33 درص‍د ‌آن‌ ر‌ا روس‍ت‍‍ائ‍ی‍‍ان‌ ت‍ش‍ک‍ی‍ل‌ م‍‍ی‌ د‌ه‍ن‍د.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در دو شنبه 1 فروردين 1390برچسب:""آشنایی با جاذبه های"" گردشگری استان کهن خوزستان "", در ساعت 16:55 | |
توصیه به مسافران شهرهای مرزی،موبایل خود را از حالت اتوماتیک خارج کنید

توصیه به مسافران شهرهای مرزی/ موبایل خود را از حالت اتوماتیک خارج کنیداطلاعیه

 

هشدارهای نوروزی

به گزارش شوش نیوز ؛ ضمن عرض تبریک به کلیه ی هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور به مناسبت فرارسیدن عیدسعید نوروز 90 و آغاز سال جهاد اقتصادی به فرموده ی مقام معظم رهبری ؛ چنانچه قصد سفر به شهرهای مرزی جنوب کشور ، نظیر : شوش ـ مهران و ... را دارید  به شما  توصیه می‌شود برای جلوگیری از هزینه ناخواسته رومینگ به دلیل همپوشانی شبکه مخابرات با کشورهای هم مرز، موبایل خود را از حالت اتوماتیک خارج کنند. به گزارش خبرنگار مهر، امکان همپوشانی شبکه موبایل در شهرهای زابل و بازارچه مرزی تایباد با کشور افغانستان ، آستارا با آذربایجان ، شهرهای مرزی آذربایجان غربی با ارمنستان و ترکیه ، شهرهای مرزی کردستان با عراق و ترکیه ، منطقه فاو و روستاهای اطراف با عراق و کویت ، شلمچه با عراق و جزایر خلیج فارس در صورت استفاده از شناور با امارات وجود دارد و براین اساس مشترکان تلفن همراه باید توجه داشته باشند که در این مناطق مرزی قبل از برقراری یا دریافت تماس موبایل خود را از حالت اتوماتیک خارج کرده و تنظیمات دستی انجام دهند در غیر این‌صورت برای شماره آنها ، هزینه‌های رومینگ محاسبه خواهد شد.
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در دو شنبه 1 فروردين 1390برچسب:""هشدارهای" نوروزی "", در ساعت 8:28 | |
صورت سالم مانده زنی بعد از 700 سال را ببینید!

صورت سالم مانده زنی بعد از 700 سال را ببینید!جسد

به گزارش شوش نیوز ؛ جسد زنی متعلق به 700 سال و مربوط به قوم مینگ صحیح و سالم کشف شد.
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در شنبه 28 اسفند 1389برچسب:""صورت سالم مانده زنی"" بعد از 700 سال را ببینید!"", در ساعت 19:52 | |
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به سایت شوش نیوز خوش آمدید
آرشيو
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389
بهمن 1389
اسفند 1385
فروردين 1385
بهمن 1384
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
عباس کرم الهی
لينكستان
خبرگزاری افق شوش
عاشورائیان
سینما فارس
هواشناسي شوش
وب سايت دكتر علي شريعتي
پايگاه خبري لرنا
دسته ورزشی بهمن شهرستان شوش
خوزنیوز
گروه تئاتر انديشه شهرستان شوش
ایمیل فارسی
سایت جهانی العالم
استانداری خوزستان
سایت استاد شهید مرتضی مطهری
وب سایت دکتر محمدباقر قالیباف
سایت شخصی استاد محمدرضا شجریان
سایت شخصی دکتر محمد اصفهانی
تک سرا بزرگترین فروشگاه مجازی در ایران
پايگاه انتيرنتيي داريوش پارسا
طراحی و تولید نرم افزارهای کامپیوتر و وب سایت های مدارس و شرکت ها
خبرگزاری شوش فردا
سامانه قرض الحسنه ازدواج
جویندگان کار
وبلاگ شخصي حسن هژبري
آموزش کسب درآمد و جدیدترین برنامه ها
سلامت نیوز
سایت رسمی سیدجاسم ساعدی
پایگاه اینترنتی داریوش پارسا
دژپل
وبلاگ مشاور جوان فرماندارشوش
خبرگزاری شوش نو
سایت نماز
وب سایت بنیادشهید شوش
مرکزخدمات حوزه های علمیه
شهداي سرزمين پاك ايران
خبرگزاری شبستان
خبرگزاری قرآن
خبرگزاری قرآن ایران
روزنامه نگار مستقل شوش
پایگاه گروه نمایش اندیشه شوش
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شوش نیوز و آدرس shushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

خط مشی خبرگزاری شوش نیوز
مدیران خبرگزاری شوش نیوز
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , shushnews.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com